Najpopularniejsze połączenia lini







Linia lotnicza

Kod IATA: AY

Główna siedziba: Helsinki

Rok założenia: 1923

Flota: Flota finlandzkiego przewoźnika składa się z 66 samolotów. Airbus A330-300, A340-300, A321, A320, A319 Embraer 190, Embraer 170, Boeing 757

Wyloty z Polski: Dzięki obsługiwanym przez Finnair połączeniom bezpośrednim z 10 destynacjami w Azji i ponad 60 destynacjami w Europie.

Linia lotnicza

Kod IATA: AY

Główna siedziba: Helsinki

Rok założenia: 1923

Flota: Flota finlandzkiego przewoźnika składa się z 66 samolotów. Airbus A330-300, A340-300, A321, A320, A319, Embraer 190, Embraer 170, Boeing 757

Wyloty z Polski: Warszawa, Kraków

Siatka połączeń: Dzięki obsługiwanym przez Finnair połączeniom bezpośrednim z 10 destynacjami w Azji i ponad 60 destynacjami w Europie.

Finnair to finlandzkie linie lotnicze, z głównym węzłem i siedzibą w porcie lotniczym Helsinki-Vantaa. Finlandzki przewoźnik, jako jeden z najstarszych na świecie, cieszy się wieloletnią tradycją - początki działalności linii datuje się na koniec lat 20. XX wieku. Obecnie Finnair oferuje szeroki wybór lotów lokalnych, europejskich i międzykontynentalnych. Posiada również dogodne połączenia z polskimi lotniskami w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Flota finlandzkiego przewoźnika składa się z 66 samolotów, które obsługują niemal 70 tras.

 

Jako nowoczesna linia lotnicza, Finnair oferuje swoim klientom wysoką jakość usług lotniczych i turystycznych. Do dyspozycji pasażerów jest elektroniczne zarządzanie rezerwacją, wyszukiwarka pasujących, dostępnych terminów przelotów oraz odprawa online. Finnair organizuje również pobyty w hotelach, dostępne w internetowej rezerwacji nawet w dniu zaplanowanego wylotu. Bogata oferta usługowa Finnair łączy się z wygodą podróży i wysokimi standardami na pokładzie.

Limity bagażowe linii Finnair:

  • Klasa ekonomiczna - 1 sztuka bagażu rejestrowanego do 20 kg, jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 56 x 45 x 25 cm do 8 kg.
  • Klasa biznesowa - 1 sztuka bagażu rejestrowanego do 30 kg, jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 56 x 45 x 25 cm do 10 kg


Komentarze i oceny

4.90 / 5

10 opini
  • Bez zastrzezen, punktualnie i tanio. Dużo promocji, fajne wakacyjne kierunki.

    Bez zastrzezen, punktualnie i tanio. Dużo promocji, fajne wakacyjne kierunki.
  • Nie ma co ukrywać że w tych liniach największym argumentem są ceny, i za to je lubię, latam do Anglii, lot nie trwa tak długo więc nawet jak nie jest zbyt komfortowo to można jakoś tak znieść, a za 200 zł w 2 str lecisz i lux

    Nie ma co ukrywać że w tych liniach największym argumentem są ceny, i za to je lubię, latam do Anglii, lot nie trwa tak długo więc nawet jak nie jest zbyt komfortowo to można jakoś tak znieść, a za 200 zł w 2 str lecisz i lux
  • Kazdy narzeka na Ryanaira ale jak by nie patrzeć to większość połączeń z naszych lotnisk to własnie on obsługuje, więc chyba jednak trzeba docenić ze przynajmniej dzięki tym liniaom mamy możlwośc lotów po taniości i bez przesiadek w Warszawie np, a żed nie wygodnie i nózki bolą to już jakoś trzeba przeboleć

    Kazdy narzeka na Ryanaira ale jak by nie patrzeć to większość połączeń z naszych lotnisk to własnie on obsługuje, więc chyba jednak trzeba docenić ze przynajmniej dzięki tym liniaom mamy możlwośc lotów po taniości i bez przesiadek w Warszawie np, a żed nie wygodnie i nózki bolą to już jakoś trzeba przeboleć
  • Ludzie narzekają i od razu wyśmiewają Ryanaira ale ciekawe czy było by im tak do śmiechu jak by musieli płacić tyle co np na LOT i to jeszcze z przesiadkami latać

    Ludzie narzekają i od razu wyśmiewają Ryanaira ale ciekawe czy było by im tak do śmiechu jak by musieli płacić tyle co np na LOT i to jeszcze z przesiadkami latać
  • Latałam różnymi liniami od tych droższych po te tańsze i nie ma się co oszukiwać różnica jest spora, ale kogo było by stać lecieć do np Londynu raz w miesiacu za 2 ty, a jak ktoś pracuje za granica i chce odwiedzić rodzinę to chyba woli za 300 zł Ryanairem przelecieć ale za to częściej , zresztą te linie latają stosunkowo na krótkich trasach

    Latałam różnymi liniami od tych droższych po te tańsze i nie ma się co oszukiwać różnica jest spora, ale kogo było by stać lecieć do np Londynu raz w miesiacu za 2 ty, a jak ktoś pracuje za granica i chce odwiedzić rodzinę to chyba woli za 300 zł Ryanairem przelecieć ale za to częściej , zresztą te linie latają stosunkowo na krótkich trasach
  • Nie wymagam szampana i kawioru na pokładzie samolotu, chce leciec z punktu A do punktu B i nie płacić 2 tysiaki za to i tyle

    Nie wymagam szampana i kawioru na pokładzie samolotu, chce leciec z punktu A do punktu B i nie płacić 2 tysiaki za to i tyle